Informacje o konkursie:
1. Organizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej w Wadowicach we współpracy z partnerami zagranicznymi: z Hiszpanii ( I.E.S Francisco Garcia Pavon, Tomelloso), z Włoch (Instituto Comprensivo „Pascoli Forgione”, San Giovanni Rotondo) i Estonii (Narva Paju School, Narva).
2. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych symboli graficznych (logo) projektu Erasmus+ pt. „E.C.H.O. – Europejskie dziedzictwo kulturowe poza salami lekcyjnymi” (E.C.H.O – European Cultural Heritage out of the classrooms”) w każdej szkole partnerskiej.
3. Konkurs polski obejmuje 2 etapy:- etap 1 (22.02 – 12.03.2021) – wykonanie i przesłanie zdjęć prac uczestników,- etap 2 (15.03 – 26.03.2021) – głosowanie internetowe.
4. Elementy zwycięskich prac z każdej ze szkół partnerskich posłużą do wykonania wspólnego, oficjalnego logo projektu.
Regulamin:
1. W konkursie polskim mogą wziąć udział uczniowie kl. 0-8 Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Wadowicach.
2. Zadaniem konkursowym jest wykonanie propozycji logo projektu w dowolnej technice artystycznej lub cyfrowej w formacie nie mniejszym niż A4.
3. Logo musi odzwierciedlać temat projektu związany z:- europejskim dziedzictwem kulturowym,- nauką w terenie,- symbolami krajów partnerskich,- programem Erasmus+.
4. Zdjęcie wykonanej pracy (w formacie JPG) należy wysłać na adres: wadowicemobilnosc@gmail.com do 12.03.2021r., podając w treści wiadomości: imię, nazwisko i klasę uczestnika.
5. Zdjęcie powinno zawierać tylko pracę (bez dodatkowych marginesów, tła, cienia, odbić itp.).
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony w powszechnym głosowaniu internetowym, trwającym od 15.03 – 26.03.2021 roku. Link do głosowania zostanie podany do wiadomości społeczności SP nr 2 w Wadowicach w dniu 15.03.2021 przez dziennik elektroniczny.
7. Zdobywcy trzech pierwszych miejsc otrzymają nagrody rzeczowe. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają ocenę z języka angielskiego za aktywność dodatkową.
8. Wysłanie pracy konkursowej jest równoważne z akceptacją Regulaminu. Logo przesłane na konkurs staje się własnością Organizatorów, którzy mogą je wykorzystywać w dowolny sposób do celów promocyjnych projektu.
9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w niniejszym Regulaminie.
Życzymy ciekawych pomysłów i zachęcamy do udziału!